Autofilt® RF9
Autofilt® RF9


Автоматичний фільтр зворотного промивання Autofilt® RF9


Автоматичний фільтр зворотного промивання Autofilt® RF9

Autofilt® RF9 - автоматичний фільтр зворотного промивання для очищення палива та мастильно-охолоджуючих рідин.

Конструктивно ідеально поєднує в собі передові досягнення HYDAC як фільтраційної, так і гідроакумуляторний техніки.

Унікальна запатентована технологія фільтрації заснована на почерговому зворотньому гідропневматичному промиванні всіх фільтруючих елементів.

При невеликих габаритах корпусу фільтра сумарна площа поверхні фільтроелементів досить велика.

Технічні характеристики самопромивного фільтра RF9, HYDAC (Німеччина)

Фільтруючі матеріали

Матеріали фільтруючих елементів для фільтра RF9 HYDAC

Принцип дії

Процес зворотного промивання може запускатися:

  • Автоматично (при досягненні встановленого перепаду тиску на фільтрі)
  • Через заданий часовий проміжок
  • Вручну

Нижче розглядається саме автоматична робота з очищення, як найбільш зручна та така, що найчастіше застосовується на практиці.

1. Фільтрація

Процес фільтрації в RF9

Через впускний патрубок забруднена рідина потрапляє в корпус фільтра, після чого відбувається її рівномірний розподіл по різним фільтраційним камерам.

При цьому одна з камер, перебуваючи в очищеному стані, завжди знаходиться в режимі очікування. Процес очищення відбувається шляхом проходження фільтрованої рідини через стінки фільтруючих елементів в напрямку іззовні - всередину.

Осідаючи на стінках фільтроелементів, забруднення затримуються там, в той час як рідина очищається та проходить далі, потрапляючи з камер фільтрації в верхню частину фільтра.

А звідти вже очищена рідина через випускний патрубок залишає порожнину фільтра. В процесі очищення, по мірі зростання кількості утриманих забруднень на стінках фільтроелементів, збільшується і тиск на активних фільтруючих елементах.

2. Підготовка до очищення

Після досягнення встановленого перепаду тиску на фільтруючому елементі, запускається процес зворотної промивки: за допомогою редукторного двигуна проводиться поворот вузла зворотного промивання «В» від очищеної камери фільтрації до наступної, що вимагає очищення.

При цьому чистий фільтроелемент виводиться з режиму простою назад до роботи, а тиск на ньому - скидається.

Далі відбувається одночасне відкриття як клапана зворотного промивання «С», так і мембранного клапана поршневого гідроакумулятора.

Процесс очистки в RF9

3.Зворотнє промивання

Під тиском стисненого повітря поршень виштовхує чисту рідину з порожнини гідроакумулятора в камеру фільтрації безпосередньо через фільтроелемент.

Тобто відбувається високошвидкісна промивка фільтруючого елемента зворотним потоком, а потім забруднення, що змиті потоком, видаляються з фільтра через відкритий патрубок зворотньої промивки.

Після досягнення поршнем кінцевого положення відбувається закриття як патрубка зворотньої промивки, так і мембранного клапана гідроакумулятора.

Поршень зворотньої промивки «D» приймає вихідне положення, а порожнина поршневого гідроакумулятора знову наповнюється очищеною рідиною.

Разом, процес очищення одного фільтруючого елемента становить менше 1 секунди.

Переваги

  • Пневматичне управління
  • Простота і гнучкість установки тиску зворотної промивки
  • Повітря та рідина, що очищається, не перемішуються
  • Ступінь інтенсивності зворотного промивання регулюється
  • Високі ефективність та якість очистки
  • Відсутність падіння тиску в ході процесу зворотної промивки
  • Невеликі витрати стисненого повітря
  • Мінімальні втрати потоку
  • Інтелектуальна система управління

RF9 - самопромивний автоматичний фільтр для дизпалива та змащуючих рідин