Випробувальна установка HYDAC для Airbus A380
Випробувальна установка HYDAC для Airbus A380


Випробувальна установка для Airbus A380


Airbus A380

Двопалубний широкофюзеляжний літак AirBus A-380 для цивільної авіації за багатьма параметрами входить в книгу рекордів Гіннеса.

Унікальний зовнішній вигляд в поєднанні з чудовим рівнем комфорту пасажирів роблять поїздку на ньому такої бажаної для багатьох громадян.

На фотографії - один з авіалайнерів А-380 компанії AirFrance. Паризький міжнародний аеропорт Руассі Шарль-де-Голль (CDG):

Авіалайнер А-380 компанії AirFrance. Паризький міжнародний аеропорт Руассі Шарль-де-Голль (CDG)

Особливо варто відзначити високий рівень безпеки А-380. Станом на червень 2018 роки не було жодної постраждалої людини внаслідок аварії даного судна.

Мало хто з пасажирів може собі уявити, наскільки багато зусиль, коштів та часу було витрачено різними компаніями, які беруть участь в розробці та виробництві авіалайнера на те, щоб всі численні компоненти та системи безпеки, що взаємодіють один з одним, відповідали наджорстким сучасним вимогам надійності та працювали злагоджено й безвідмовно.

Передпольотні випробування крил та гідроциліндрів

До початку серійного випуску необхідно було провести механічну імітацію як мінімум 10 тисяч злетів і посадок.

Пов'язано це з тим, що якби замість наземних прискорених силових випробувань проводили реальні польоти - на це б знадобилося близько 25 років.

У той же час, за допомогою унікальної силової установки від HYDAC протягом 2.5 років було здійснено приблизно 50 тисяч таких механічних та гідравлічних випробувань для прототипу А380.

Випробувальне гідравлічне обладнання розташовувалося в кілька поверхів, а головною частиною була спеціальна випробувальна камера дійсно гігантських розмірів:

Один з поверхів з силовим гідравлічним устаткуванням HYDAC для випробувань А380

Ця силова установка не тільки служить для виявлення потенційних недоліків авіалайнера, але й допомагає заздалегідь дізнатися потенціали для його оптимізації.

Перевірці підлягали:

  • Крила літака (їх деформація в ході випробувань становила 5.6 м)
  • 190 гідроциліндрів, розташованих в корпусі.

Ось лише деякі характеристики силової установки HYDAC:

В даних випробуваннях були задіяні практично всі види гідравлічного обладнання, виробленого нашою фірмою, зокрема:

З успішним початком та продовженням польотів авіалайнерів A-380 їх розвиток не зупинився. Завдяки новим рішенням та найсучаснішим технологіям нові моделі та їх модифікації стають ще більш досконалими та безпечними.

А380